شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

درجلسه دکتر کاویانی وامدادگران ورزشی تاکید شد؛

توسعه بدنه پزشکی ورزشی ضروری است

نشست رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم با پزشکیاران ورزشی

نشست اعضاء کمیته پوشش پزشکی مسابقات با رئیس و نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم در محل جدید هیئت پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که بعداز اذان مغرب با حضور دکتر مجید رضا کاویانی رئیس هیئت و دکتر مرجان سعیدی نائب رئیس هیئت پزشکی ورزشی  و جمعی از پزشکیاران برگزار شد  رئیس هیئت پزشکی ورزشی با اشاره به حضور پررنگ کادر پزشکی در کنار ورزشکاران گفت: برگزاری این جلسه می‌تواند سبب افزایش هماهنگی هرچه بیشتر بین پزشکیاران و مسئولین هیئت‌های و باشگاههای که درخواست پوشش پزشکی مسابقات را دارند ایجاد ‌شود.

وی با اشاره بر ضرروی بودن حضور کادر پزشکی در کلیه مسابقات از تمامی پزشکیاران درخواست نموده‌اند که با تمام جدیت و وسایل مورد نیاز در مسابقات حضور پررنگ و گسترده ای داشته باشند.

دکتر مجید رضا کاویانی با تاکید بر اینکه کادر پزشکی در کنار ورزشکاران مایه دلگرمی و قوت قلب ورزشکاران می باشد گفت: مسئول کمیته مسابقات تمام تلاش خود را  در جهت ارتقاء دانش بروز پزشکیاران و   اجرای مدون برنامه های آموزشی کادر پوشش مسابقات و جلسات منظم و همچنین بیمه مسئولیت مدنی  در دستور کار قرار دهد.

/گزارش تصویری/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.