دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

توسعه خدمات پزشکی ورزشی در غرب کشور؛

واحدهای قلب و عروق و گوش و حلق و بینی در هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه راه اندازی می شود

یزدانفر

به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات پزشکی به جامعه ورزش و گسترش معاینات تخصصی سلامت ورزشکاران اعزامی به رویدادهای داخلی و خارجی؛ واحدهای قلب و عروق و گوش و حلق و بینی بزودی در هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه راه اندازی می شود.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ امروز با حضور دکتر کورش یزدانفر جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و دکتر مصطفی نقدیان متخصص قلب و عروق در محل هیات پزشکی ورزشی موضوع گسترش خدمات به منظور انجام معاینات تخصصی ورزشکاران ملی پوش و منتخبین استانی اعزامی به رویدادهای داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس به زودی و با حضور این اساتید مجرب و کارآزموده واحدهای مذکور در محل هیات پزشکی ورزشی راه اندازی و به ایستگاه های معاینات پزشکی تخصصی کاروان اعزامی کرمانشاه به رقابتهای ورزشی اضافه می شود.

دکتر کورش یزدانفر از پیشکسوتان ورزشی در رشته فوتبال و از اساتید برجسته کشور، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی، رییس اسبق سازمان نظام پزشکی کرمانشاه و مدیرگروه گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی ورزشی است و ٣۵ ساله سابقه خدمت صادقانه پزشکی را در کارنامه کاری دارد که با عضویت افتخاری در خانواده پزشکی ورزشی استان و کشور  از این به بعد شاهد خدمات شایان ایشان در عرصه آموزش و درمان خواهیم بود.

همچنین دکتر مصطفی نقدیان متخصص قلب و عروق از جوانان خوشنام و ورزشکاران کرمانشاهی است که دارای بورد تخصصی و از اساتید دانشگاهی است و بر اساس نیاز جامعه ورزشکاران، ملی پوشان و پیشکسوتان ورزشی در هیات پزشکی ورزشی حضور خواهند داشت.

در این بازدید مهندس آرش یزدانفر عضو هیات رییسه هیات شنا و تیراندازی، مدیر هتل های کورش و بوتیک آریو و از حامیان دلسوز ورزش قهرمانی و دکتر عرفان حجاب مدرس دانشگاه در رشته حقوق نیز حضور داشتند که در خصوص توسعه گردشگری ورزشی و توسعه فعالیت های آموزشی از جمله دوره های حقوق ورزشکاران و مربیان با وحید خسروی دبیر هیات پزشکی و سایر مسوولین کمیته ها بحث و تبادل نظر شد.

مرکز پزشکی ورزشی کرمانشاه با حضور متخصصین مجرب به بیش از ١٠٠ هزار ورزشکار سازمان یافته خدمات آموزشی، درمانی، مشاوره‌ای، فیزیوتراپی و توانبخشی ارائه می دهد و به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی زمینه امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشکی ورزشی را فراهم نموده و خانه امن ورزشکاران و قهرمانان است.

این مرکز دارای بخش های فیزیوتراپی، پزشک ورزشی، ارتوپدی، حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سایر بخش های تخصصی مورد نیاز ورزشکاران و قهرمانان است که بزودی واحد قلب و عروق و گوش و حلق و بینی نیز در این مرکز راه اندازی می شود.

استان کرمانشاه ١٠٠ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۵٠ رشته ورزشی در سطوح و رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی

توسعه خدمات پزشکی ورزشی برای قهرمانان کرمانشاهی/ انجام معاینات تخصصی قلب و عروق و گوش، حلق و بینی در آکادمی پزشکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.