دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

در نشست هم افزایی هیأت پزشکی ورزشی و هیات های ورزشی کرمانشاه مقرر شد؛

برنامه ریزی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته/ ارائه خدمات آموزشی در زمینه های حرکات اصلاحی، تغذیه، روانشناسی و آسیب شناسی به باشگاه های برتر

جلسه

نشست بررسی و ارزیابی شاخص تعداد ورزشکاران سازمان یافته با حضور روسای هیأت های ورزشی رزمی و کاراته و کارشناسان هیأت پزشکی ورزشی برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی گزارش های مقایسه ای آمار ورزشکاران باشگاه های ورزشی و هیأت های شهرستانی و راهکارهای عملیاتی افزایش ورزشکاران سازمان یافته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به مزایای عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی اعم از دریافت هزینه های ناشی از حوادث ورزشی و بهره مندی از خدمات تخصصی درمانگاه مرکزی و کلینیک های تخصصی درمانگاه و کلینیک های تخصصی فیزیوتراپی مقرر شد؛ خدمات آموزشی در زمینه های حرکات اصلاحی، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی و آسیب شناسی به باشگاه های برتر هر رشته ارائه شود.

همچنین با رسالت هیأت پزشکی ورزشی برای پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی بر نظارت و بازرسی از کلیه باشگاه های ورزشی تأکید شد و بر اساس دستورالعمل های وزارت ورزش و جوانان و به منظور حمایت از ورزشکاران از حضور افراد فاقد کارت بیمه ورزشی در اماکن ورزشی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسوولیت این امر و پیامدهای آن با مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی است.

گفتنی است نشست های تخصصی با کلیه هیأت های ورزشی در محل هیأت پزشکی ورزشی برگزار و گزارش های مقایسه ای بررسی و پایش خواهد شد.

هم افزایی و همکاری هیأت های ورزشی برای افزایش ورزشکار سازمان یافته کرمانشاه/پزشکی ورزشی خانه امن ورزشکاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.