سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

ایجاد سازوکارهای حمایتی و نظارتی در رشته کشتی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته

جلسه

نشست تخصصی بررسی عملکرد باشگاه ها و هیأت های شهرستانی بر اساس شاخص ورزشکاران سازمان یافته در رشته کشتی برگزار شد.

در این نشست که با حضور استاد نادر تقی زاده مشاور و نائب رئیس و منصور کیانی دبیر هیأت کشتی استان و مسوولین پزشکی ورزشی برگزار شد؛ بر ایجاد سازوکارهای حمایتی و نظارتی بر اماکن ورزشی برای افزایش ورزشماران سازمان یافته تأکید شد.

بر این اساس هیأت پزشکی ورزشی ضمن ارائه خدمات آموزشی به منظور بهبود عملکرد ورزشکاران و ارتقای دانش مربیان با همکاری مرکز ورزش قهرمانی و استعدادیابی اداره کل نیز زمینه انجام آزمون های آمادگی جسمانی تخصصی و مشاوره های عملی و ورزشی را فراهم می نماید.

همچنین با تشکیل تیم های بازرسی بر کلیه باشگاه های ورزشی کشتی فعال در کلیه شهرستان ها نظارت مستمر خواهد شد و در قالب سه بازدید اولیه، ثانویه و ادواری عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی)، تعرفه ها، امور بهداشتی باشگاه ها، مجوز فعالیت، مدارک مربیان و سایر استانداردهای اماکن ورزشی بررسی می شود.

کرمانشاه مهد و خاستگاه ورزش قهرمانی و پهلوانی در کشور است و آمار ورزشکاران کشتی در سال گذشته با 3.4 درصد افزایش به 9400 نفر رسید که 10 درصد جامعه ورزشکاران سازمان یافته را شامل می شود و با تدابیر اندیشیده این روند افزایش امسال نیز تداوم خواهد داشت.

دکتر مجتبی جوهری مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان کرمانشاه و ریاست سابق فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور نیز در این نشست حضور داشت.

ایجاد سازوکارهای حمایتی و نظارتی در رشته کشتی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.