شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

رشد 12 درصدی ورزشکران سازمان یافته در رشته فوتبال/مراسم تقدیر از باشگاه های برتر فوتبال برگزار می شود

جلسه

نشست تخصصی بررسی عملکرد و ارزیابی شاخص ورزشکاران سازمان یافته هیأت های شهرستان ها و باشگاه های رشته فوتبال برگزار شد.

براساس گزارش مقایسه ای هیأت پزشکی .رزشی؛ رشته فوتبال در شش ماهه اول سال جاری در حالی سهم 20 درصدی از کل آمار ورزشکاران را بر عهده دارد که رشد 12 درصدی را داشته و به آمار 11519 ورزشکاران رسیده است.

در این جلسه که با حضور دبیر هیأت فوتبال استان و رییس هیأت شهرستان کرمانشاه و مسوولین هیأت پزشکی ورزشی برگزار شد؛ از افزایش مناسب آمار ورزشکاران تقدیر شد و مقرر شد با توجه به ظرفیت ها و جذابیت های خاص رشته فوتبال و افزایش گرایش علاقه مندی مردم به این رشته؛ سازوکارهای حمایتی و نظارتی برای افزایش جامعه آماری فراهم و راهکاری عملیاتی با همکاری اداره کل و هیأت های مطروحه اجرا شوند.

همچنین با توجه به نقش مهم توسعه نظام باشگاه داری برای گسترش ورزش در پایان سال جاری از باشگاه های برتر رشته فوتبال و شهرستان های موفق در جذب ورزشکاران تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

گروه های بازرسی و نظارتی از ابتدای آبان ماه با طراحی سه مرحله نظارت اولیه، ثانویه و ادواری بر کلیه باشگاه های فوتبال سطح استان به لحاظ موارد فنی، دستورالعمل های اجرایی و عضویت ورزشکاران در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) و عضویت در سامانه مدارس فوتبال که به ابتکار هیأت فوتبال شهرستان کرمانشاه ایجاد شده؛ نظارت و مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.