یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

در مراسم تجلیل از مدال آوران کرمانشاهی المپیاد استعدادهای برتر انجام شد؛

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از هیأت پزشکی ورزشی

تجلیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خدمات هیأت پزشکی ورزشی به قهرمانان را شایسته تقدیر ویژه دانست و نقش حمایتی این هیأت را در موفقیت ورزشکاران کرمانشاهی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بسیار موثر دانست.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ «منوچهر حاتمی» در آیین تجلیل از مدال آوران کرمانشاهی که با همکاری هیأت پزشکی ورزشی و مرکز ورزش قهرمانی و استعدادیابی برگزار شد؛ اظهار داشت: امروزه علم پزشکی ورزشی در چرخه موفقیت ورزشکاران نقش به سزایی دارد و خوشبختانه هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه با ارائه خدمات آموزشی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی زمینه بهره مندی آحاد جامعه ورزش را امکانات و خدمات پزشکی ورزشی فراهم نموده است.

مدیرکل ورزش و جوانان در این آیین اظهار کرد: استان کرمانشاه امسال با برنامه ریزی خوبی که از سوی هیات های ورزشی و حمایت این اداره کل انجام شد توانست با ۱۰ پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه ۱۳ را در بین سایر استان ها به خود اختصاص دهد که کسب این رتبه کار بزرگی بود که با تلاش و پشتکار ورزشکاران و مربیان آنها حاصل شده است.

منوچهر حاتمی با بیان اینکه این موفقیت بدون شک بدون برنامه ریزی و مطالعه بدست نیامده است افزود: قهرمانان المپیادهای ورزشی در واقع آینده سازان ورزش هر استان را تشکیل می دهند که باید سرمایه گذاری روی آنها بخوبی و دقت کافی انجام شود.

وی یادآور شد: برهمین اساس کسب رتبه یک رقمی برای سال آینده در کشور هدف گذاری شده است افزود: تجلیل از مدال آوران المپیادهای ورزشی استان برای نخستین بار است که امسال برگزار می شود و در سال های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همه هیات های ورزشی باید از همین الان برای المپیاد ورزشی سال آینده برنامه ریزی های لازم را برای دستیابی به موفقیتی بهتر از امسال آغاز کنند و در این مسیر هماهنگی لازم را نیز با پایگاه ورزشی قهرمانی و هیات پزشکی ورزشی استان داشته باشند.

حضور ۲۵۲ ورزشکار از استان کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد ورزشی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از مدال آوران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: در این دوره از المپیاد که با شعار سریع، قوی تا اوج برای ایران عزیز نامگذاری شده بود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از استعدادهای ورزشی ۱۲ تا ۱۶ سال استان های مختلف کشو حضور داشتند.

فرهمند سال افزون افزود: این دوره از رقابت ها که به میزبانی پنج استان کشور و در ۲۹ رشته ویژه پسران و ۲۳ رشته ویژه دختران برگزار شد استان کرمانشاه با ۲۵۲ نفر ورزشکار در ۲۲ رشته پسران و ۱۶ رشته دختران حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران کرمانشاهی در مجموع در این رقابت ها موفق به کسب ۲۷ مدال شامل ۶ طلا، ۱۰ نقره و ۱۱ برنز در رشته های بوکس، سنگنوردی، دوومیدانی، ژیمناستیک، وزنه برداری، رشته زورخانه ای، تکواندو، کشتی، هاکی، تنیس روی میز، تیراندازی و شمشیربازی شدند که در این میان رشته های کشتی و ورزش زورخانه ای هر کدام به ۲ طلا بهترین عملکرد را داشتند.

سال افزون یادآور شد: استان کرمانشاه امسال توانست با ۱۰ پله ارتقا نسبت به سال گذشته رتبه ۱۳ را در بین سایر استان های کشور به خود اختصاص دهد که در این زمینه پس از استان گلستان دومین استان کشور بخاطر ارتقای رتبه شناخته شد.

در پایان این مراسم از سوی هیأت پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی به قهرمانان، مربیان و روسای هیأت های ورزشی لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.