جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

پوشش پزشکی مسابقات ورزشی در لرستان؛

پوشش پزشکی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان در لرستان

لرستان

پوشش پزشکی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان  گرامیداشت شهیدان "علی پناه" توسط هیات پزشکی ورزشی لرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان؛ با برگزاری مسابقات بین المللی کشتی  آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم‌آباد، هیات پزشکی ورزشی استان لرستان پوشش پزشکی این مسابقات را بر عهده داشت.
دکتر علی سوری رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان در این رابطه اظهار داشت:  کمیته پوشش پزشکی مسابقات ورزشی این هیات با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات تخصصی مسابقات بین المللی کشتی  آزاد جوانان در لرستان را به طور کامل پوشش داد. 

وی افزود: هیات پزشکی ورزشی لرستان برای پوشش پزشکی مسابقات چه در سطح استانی و ملی و چه در تورنمت‌های بین المللی که در لرستان برگزار شود آمادگی کامل دارد. 

لازم به ذکر است، مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی پناه چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در سالن مسابقات شهید چاغروند خرم آباد آغاز وتا پایان روز ۲۶ بهمن ماه ادامه داشت. 

در این رقابت‌ها که با حضور۱۶۰ ورزشکار برگزار شد ۴ تیم از کشورهای ازبکستان، مجارستان، عراق و قرقیزستان نیز حضور داشتند. 

در پایان این تورنمنت دو روزه عناوین قهرمانی در تمام اوزان با اقتدار به نمایندگان ایران رسید، در رده بندی تیمی نیز پس از ایران تیم‌های قرقیزستان و ازبکستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 

همچنین در این رقابت‌ها که حکم انتخابی تیم ملی آزاد جوانان را داشت، نفرات برتر این رقابت‌ها با نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد. 

پوشش پزشکی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان در لرستان
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.