یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

برپایی غرفه رایگان تندرستی در بندرعباس

ایستگاه تندرستی هرمزگان

نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از برپایی ایستگاه رایگان تندرستی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در شهر بندرعباس خبرداد.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ سحر ستاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: به‌طور طبیعی به‌عنوان عضوی از خانواده سلامت کشور، مجموعه پزشکی ورزشی وظیفه خود می‌داند که  به‌منظور ارتقای سلامت آحاد جامعه و در چهارچوب شرح وظایف خود اقدام کند.

وی اظهار کرد: از طرفی چون ارائه خدمات به جامعه ورزش فلسفه وجودی این هیات محسوب می‌شود،   طبیعی است که خدمات ویژه‌ای را به جامعه ورزش ارائه کنیم و در کنار آن از سلامت عموم نیز غافل نیستیم.

ستاری با اشاره به مجموعه اقدامات در این ایستگاه رایگان خاطرنشان کرد: با برپایی ایستگاه سلامت رایگان، نسبت به ارائه خدماتی نظیر تست قند خون، کنترل فشارخون، وزن، ارائه مشاوره سلامت و... به شهروندان و ورزشکاران اقدام کنیم.

نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از صدور آنلاین کارت عضویت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در این ایستگاه تندرستی خبرداد و اضافه کرد: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته قصد داریم این طرح را در طول سال جاری و در مناسبت‌های مختلف اجرا کنیم.

ستاری با اشاره به اینکه هیات پزشکی ورزشی ذیل سیاست‌های وزارت ورزش و حوزه سلامت کشور برای ترویج سلامت  تلاش  می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه این ایستگاه‌ها در هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان انجام خواهد شد تا هم شمار کسانی که از این خدمات بهره می‌برند افزایش یابد و هم خدمات ارائه‌شده متنوع‌تر شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه رایگان تندرستی به مدت دو روز در هفته تربیت‌بدنی با شعار "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" برپا می‌شود، عنوان کرد: غرفه هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان  با شعار"فدراسیون پزشکی ورزشی، پشتیبان ورزش قهرمانی-سلامت همگانی"  در بعدازظهر روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در نمایشگاه دستاوردهای ورزشی استان هرمزگان در بوستان غدیر، زیر پرچم دایر است و تمامی شهروندان می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات آن بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.