چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

نشست روسای هیات های ورزشی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان

دیدار با معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش

نشست صمیمی روسای هیئت های ورزشی با حضور فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ، روسای هیئت ها، مسئول ورزش بانوان و نائب روسای هیئت ها در هتل هما بندرعباس برگزارشد.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _  نشست صمیمی روسای هیئت های ورزشی با حضور فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم هرمزگان، مدیرکل ورزش وجوانان، معاونین، روسای هیئت ها، مسئول ورزش بانوان و نائب روسای هیئت ها در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۶  درهتل هما بندرعباس برگزارشد. ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست روسای هیئت های ورزشی هرمزگان اظهار داشت:۱۴ هزار نهادهای مدنی در سطح کشور فعالیت دارندکه داوطلبانه برای توسعه ورزش وجوانان کشور تلاش میکنند. یکی از اقدامات ایجاد شده حل مشکل شناسه هیئت های ورزشی بود که بتوانند برای جذب اعتبارات دچار مشکل نشوند. امیدواریم ماحصل تلاش های همه نتیجه های خوبی را برای استان در بر داشته باشد.

امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز اظهارداشت:ورزش هرمزگان از جایگاه خاصی برخورداراست و علاقمندان زیادی به ورزش در اینجا وجود دارد. موضوع مالیات صنایع به ورزش ظرفیت خوبی است که می شودبرای توسعه ورزش استان ازآن استفاده نمود.

وی بیان نمود:در مدت حضوربنده در هرمزگان چهارمین جلسه است که با روسای هیئت های ورزشی داریم. زیرا نگاه ما به هیئت های ورزشی استان بسیارخوب است، وظیفه ما این است که حامی ورزش استان باشیم.

در اسفندماه جاری نیز جلسه ای جداگانه با هر هیئت ورزشی خواهیم داشت و برنامه های ورزشی سال ۹۸ را طراحی خواهیم نمود. در این نشست دکتر سحرستاری نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیزحضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.