شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیئت های ورزشی استان در جزیره قشم برگزارشد

نشست نواب رئیس هرمزگان

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان : همه مسئولین دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی برنامه های خوبی انجام دهیم وامیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد

محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت: راهکارها و برنامه های جدیدی برای رشد و توسعه ورزش بانوان درنظر داریم. ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام شدند و ۳۸ مدال های رنگارنگ کسب نمودند و در مقام ۲۱ کشوری قرار گرفتند که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است و امیدوارم در سومین دوره المپیاد بتوانیم پررنگ تر ظاهرشویم.
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید براهمیت ورزش همگانی افزود: همه مسئولین دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی برنامه های خوبی انجام دهیم وامیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد.
امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی دربین بانوان ورزشکار در بخش ورزشهای انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیئت های ورزشی را موردحمایت قراردهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برنامه ریزی هاو چشم انداز خوبی برای ۶ ماهه دوم در دو حوزه ورزش و جوانان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.

دکتر سحر ستاری نایب رئیس بانوان هیئت پزشکی ورزشی استان نیز در این نشست حضور داشته و از اهمیت و نقش هیئت پزشکی ورزشی در ارائه خدمات به ورزشکاران استان گفت و تاکید کرد ورزشکاران و مربیان میتوانند با حضور در دوره های آموزشی دانش خود را افزایش دهند و و بستری مناسب درجهت رشد و اعتلای ورزش استان فراهم شود. وی افزود تشکیل کارگروه مشترک بین اداره ورزش و جوانان استان و هیئت پزشکی ورزشی میتواند جهت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی امری بسیار تاثیر گذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.