دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

جلسه ویدیو کنفرانس هیات آذربایجان غربی با فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد

تشریح عملکرد

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی عملکرد ستاد کرونا در ورزش استان را از طریق ویدئو کنفرانس به اعضاء ستاد کشوری ارائه کرد.


به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر جعفر کیاست فر، رئیس هیئت استان با دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طریق ویدئو کنفرانس ساعاتی پیش وارد گفت‌گو شدند.
در این گفتگو که با حضور مسئولین کمیته های ستاد مقابله با کرونا در ورزش کشور صورت پذیرفت دکتر کیاست فر نقش بی‌بدیل فدراسیون پزشکی ورزشی در ستاد فوق را ستودنی عنوان داشت و خاطرنشان کرد با رهنمودهای داهیانه اعضای ستاد به ویژه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، انشاالله گام‌های موثری در قطع زنجیره این بیماری مسری برداشته شود.
رئیس ستادمقابله با کرونا در ورزش استان با تشریح بخشی از عملکرد ستاد استانی با ارائه پیشنهاد تهیه نرم‌افزار تخصصی همیار سلامت در راستای بهبود وضعیت ساماندهی نظارت بر پایش دقیق سلامت اماکن ورزشی از طریق این نرم افزار که تا کنون تقریبا 30درصد پیشرفت داشته، تاکید داشتند.
ایشان در ادامه ی گفتگو خود هماهنگی و استفاده از رهنمودهای تخصصی در راه اندازی این نرم افزار وزین از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی راخواستار گردید.
دکتر کیاست فر استفاده از نرم افزارهمیار سلامت در استان به صورت پایلوت پس از آماده سازی و سپس به صورت کشوری با تایید نهایی از سوی فدراسیون را نقطه عطفی در به ثمر رسیدن اهداف کلی ستادنظارت بر سلامت اماکن ورزشی کشور و به نتیجه رساندن تک تک برنامه های پیش بینی شده در آیین نامه اداری، مالی و تشکیلاتی ستاد عنوان داشت.
  شایان ذکر است با ارائه دموی نرم افزار همیار سلامت توسط دکتر کیاست فر،  رئیس هیات استان ، موضوع مطروحه مورد استقبال بی نظیر دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای ستاد کل در ورزش کشور قرار گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.