چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

نشست سالیانه روسای هیأت پزشکی ورزشی استان برگزارشد

نشست سالیانه روسای هیأت های پزشکی ورزشی استان کرمان

موضوعات مختلف پزشکی ورزشی استان در نشست سالیانه روسای هیأت های پزشکی ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که به ریاست دکتر حسین جمالیزاده برگزار شد عملکرد سال جاری هیأت های استان، شیوه جدید و آنلاین صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته استان، راهکارهایی همچون ارتباط و تعامل باروسای ادارات ورزش و جوانان، مراکز دانشگاهی، آموزش و پرورش و مراکز صنعتی را در افزایش آمار موثر دانست و افزود: اطلاع رسانی درخصوص خدمات پزشکی ورزشی و مزایای کارت عضویت خدمات درمانی تاثیر بسزایی در افزایش آمار خواهد داشت.

دکتر جمالیزاده با اشاره به صدور آنلاین کارت عضویت کمیته خدمات درمانی، خواستار ایجاد و تهیه زیرساخت های لازم در شهرستان ها جهت این امر شد.

وی با تاکید بر بحث آموزش بعنوان یکی از مهم ترین وظایف هیأت های پزشکی ورزشی، افزود: نقش آموزش در کاهش آسیب های ورزشی و آشنایی ورزشکاران با مکملهای غیر مجاز و سلامت همگانی غیر قابل انکار است.

درادامه این نشست مسائل و مشکلات موجود در هریک از شهرستان های استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی جهت رفع آن، ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.