یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

محمودمحمودی نیا:

مهمترین کار روابط عمومی ،تعامل و مردم داری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان،مهمترین کار روابط عمومی را تعامل و مردم داری دانست.

  


به گزارش روابط عمومی عیأت پزشکی ورزشی استان،گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی کرمان در محل هتل آسمان   با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان برگزار شد.


محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این گردهمایی گفت:: عصر حاضر به‌‌‌واسطه پیشرفت در سرعت انتقال اطلاعات و اخبار به نام عصر ارتباطات نام‌گذاری می‌شود‌.


وی افزود: روابط عمومی هر سازمان و دستگاهی نقش انکار‌ناپذیری در انتقال رویدادها، اخبار و اقدامات صورت گرفته برای روشن کردن افکار عمومی بر عهده دارد.


مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان حیطه کاری روابط عمومی‌ها را گسترده و پیچیده عنوان کرد و بیان کرد: روابط عمومی‌ها رابط بین دستگاه‌ها و جامعه هستند، به عقیده من اصلی‌ترین کار یک روابط ‌عمومی، تعامل و مردم‌داری است‌.


محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: روابط عمومی نقش محوری و ویژه‌ای در ارتباط با رسانه‌ها دارد، در واقع رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌توانند برای ارائه اخبار مثبت‌، مفید و افزایش انگیزه در جامعه با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.


وی درپایان خاطرنشان کرد: این سبک کار در نهایت به‌‌سود جامعه است، خانواده‌ها وقتی اخبار و آثار ورزشی را در جامعه می‌بینند ترغیب می‌شوند تا با اعتماد بیشتری به سمت و سوی ورزش حرکت کنند و با گرایش جامعه جوان ما به ورزش می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخی دیگر از معضلات باشیم.