پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

تمام فعالیت های ورزشی تعطیل می شود

ورزش تعطیل!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی در همه شهرستان‌های‌ استان از شنبه(اول آذر) به مدت دو هفته خبرداد.

صابر رحیمی، بااشاره به تعطیلی 8 ماهه برخی فعالیت‌های ورزشی در استان، اظهارکرد: طی این مدت رشته‌های ورزشی پربرخورد همچون کشتی، کاراته، تکواندو، ووشو، رشته‌های رزمی و استخرها هیچ فعالیتی نداشتند و تنها به رشته‌های انفرادی کم برخورد و باشگاه‌های بدنسازی مجوز فعالیت دادیم.  

وی تصریح کرد: از حدود هفته پیش هم که شاهد اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در استان بودیم، دستور ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدنسازی و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی صادر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور طی روزهای اخیر هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به این مسئله، ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته که در بخش ورزش نیز تعطیلی دو هفته‌ای تمام فعالیت‌های ورزشی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: براین اساس، از روز شنبه(اول آذر) تمام فعالیت‌های ورزشی حتی رشته‌های انفرادی در همه شهرستان‌های استان به مدت دوهفته تعطیل می‌شود و هیچکدام از مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی هم دراین مدت حق فعالیت نخواهند داشت.  

رحیمی با هشدار به باشگاه‌های متخلف ورزشی در کرمانشاه، عنوان کرد: برای جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های متخلف در این مدت تیم‌های بازرسی ویژه ای باحضور نماینده دادستان از باشگاه‌های ورزشی بازدید خواهند کرد و درصورتی که باشگاهی فعالیت داشته باشد، پلمپ خواهد شد.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون با بیش از 350 باشگاه متخلف در کرمانشاه که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و یا اقدام به بازگشایی باشگاه خلاف دستورالعمل ابلاغی کرده بودند، برخورد کرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.