سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

رییس جمهور در صحن مجلس:

مطمئنم سلطانی فر بار مسئولیت را به خوبی به مقصد می رساند

روحانی

رییس جمهوری با بیان اینکه نسل جوان ما باید با نشاط بوده و به آینده امیدوار باشد، از مسعود سلطانی فرد به عنوان مدیری توانمند نام برد و افزود: اطمینان دارم که ایشان همچون مسئولیت قبلی خود در دولت ، بار این مسئولیت مهم را نیز به خوبی به مقصد خواهد رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در سخنان خود در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی وزارت خانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، در تشریح ویژگی های مسعود سلطانی فر گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، گفت: سلطانی فر از علاقمندان به ورزش است و علاقه به کار، دشواری ها را آسان می کند.

رئیس جمهوری افزود: سلطانی فر مدیر توانمندی است که در دوره مسئولیت خود در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عملکرد بسیار خوبی داشته اند و شاهد پیشرفت بسیار خوبی در حوزه مسئولیت ایشان بودیم.

روحانی با بیان اینکه نسل جوان ما باید با نشاط بوده و به آینده امیدوار باشد، گفت: وزیر ورزش و جوانان می تواند و باید به جامعه و جوانان امید و نشاط بدهد و من از آقای سلطانی فر در دعوت به این وزارتخانه خواسته ام که به این موضوع مهم توجه داشته باشد.

رئیس جمهوری با انتقاد از تلاش برخی ها برای ایجاد فضای ناامیدی در کشور، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها غیر مسئولانه ناامیدی را در بین جوانان کشور پمپاژ می کنند.

روحانی با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی و قهرمانی در کشور، گفت: ورزش عمومی و حرفه ای برای سلامت و جسم و جان اهمیت دارد اما مسئله جوانان بسیار با اهمیت است ولی متاسفانه با مخلوط کردن مسائل مربوط به این دو حوزه، جوانان مورد کم توجهی قرار گرفته و مدتی است درحال فکر کردن هستیم. در آینده نیز با نمایندگان مجلس در این زمینه مشورت خواهیم کرد که راه حل مناسبی برای آن پیدا کنیم تا جوانان نسبت به آینده کشور امیدوارتر شده و برای پیشرفت کشور مصمم تر باشند.

رئیس جمهوری تصریح کرد: جوانان باید در سایه ورزش نشاط جسمی پیدا کنند و در سایه مسائل فرهنگی از نظر روحی با نشاط شوند و در سایه تشکل های مختلف سیاسی و اجتماعی روحیه فعالیت اجتماعی داشته باشند.

روحانی در بخش پایانی سخنان خود در معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، از تلاش های محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان در دوره سه ساله مسئولیتش در این وزارتخانه قدردانی کرد و گفت: از اخلاق حسنه و روحیه پرتلاش آقای گودرزی در دولت تشکر می کنم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.