دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

دکتر حضوری تشریح کرد؛

آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره تغذیه ورزشی

محمد حضوری

مسئول کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی از پیشرفت برنامه ریزی برای برگزاری نخستین کنگره علمی تغذیه ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد حضوری با بیان اینکه برگزاری کنگره های علمی، یکی از شیوه های متداول در حیطه های تخصصی است که می تواند به تبادل آراء و نظرات اساتید برجسته آن حیطه و ارایه تازه ترین یافته های علمی منجر شود، تصریح کرد: در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان متولی امر سلامت ورزشکاران در حیطه های تخصصی پزشکی ورزشی نظیر طب ورزشی، تغذیه ورزشی و ... همه ساله در برگزاری و اجرای کنگره های مختلفی با مراکز علمی و دانشگاهی مشارکت  دارد.



 وی افزود: بر این اساس به پیشنهاد هیات پزشکی ورزشی اصفهان که با حضور آقای دکتر غیاثوند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پتانسیل علمی بالایی را در اختیار دارد، برگزاری نخستین کنگره تغذیه ورزشی کشور در دستور کار قرار گرفت و  در اولین نشست که در تاریخ 29 مهرماه در محل هیات پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شد، تصمیماتی در خصوص تشکیلات کنگره شامل ریاست کنگره (دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی)، دبیر علمی (دکتر غیاثوند) و دبیر اجرایی (دکتر دانشور، دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان) اتخاذ شد.



دکتر حضور با اشاره به برگزاری دومین نشست هماهنگی این کنگره ادامه داد: در جلسه دوم کمیته راهبردی برگزاری کنگره که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، مقرر شد تا زمان کنگره هفته پایانی مهرماه سال 1396 باشد. علاوه بر این در خصوص دعوت از مهمانان خارجی، راه اندازی پایگاه خبری و زمان بندی های برگزاری کنگره و ترکیب اعضای کمیته علمی تصمیماتی اتخاذ شد.



وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این کنگره تخصصی، شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر در  عرصه تخصصی تغذیه ورزشی باشیم. 




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.