دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

همزمان با آغاز یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی

نشست خبری دکتر غلامرضا نوروزی برگزار می شود

برگزاری کارگاه دانش افزایی مبارزه با دوپینگ برای مدیران روابط عمومی فدراسیون ها و خبرنگاران ورزشی

غلامرضا نوروزی

نخستین نشست خبری دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) در حاشیه یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و هفتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ساعتی پس از برگزاری مراسم افتتاحیه این کنگره و نمایشگاه تخصصی جانبی آن، دکتر نوروزی با حضور در جمع اصحاب رسانه به تشریح اهداف برگزاری این کنگره و ارائه گزارش عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی و ستادملی مبارزه با دوپینگ(نادو) می پردازد.



 این نشست خبری از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه جاری در محل هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.



همچنین پس از برگزاری این کنفرانس به ابتکار روابط عمومی فدراسیون و حمایت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، کارگاه دانش افزایی مبارزه با دوپینگ ویژه مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی و خبرنگاران ورزشی برگزار شده و به شرکت کنندگان گواهی  رسمی حضور در این دوره اعطا می شود.



روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از حسن نظر ریاست این فدراسیون و نگاه بلند ایشان نسبت به مقوله اطلاع رسانی و تعاملات برون سازمانی با همکارانمان در دیگر فدراسیون های ورزشی، از نمایندگان رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، نوشتاری و خبرگزاری ها و همچنین عموم مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی جهت شرکت در دو برنامه فوق دعوت به عمل می آورد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.