پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

/یازدهمین کنگره پزشکی ورزشی/

دکتر مظاهری نژاد:به دنبال نواختن زنگ علم در ورزش هستیم

مظاهری نژآد

دبیر علمی یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی گفت: با برگزاری این کنگره به دنبال آن هستیم تا زنگ علم در ورزش نواخته شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علی مظاهری نژاد ، افزود: با برگزاری این کنگره به دنبال هم‌افزایی و یکسان سازی مطالب علمی در بین تمام متخصصان و صاحب نظران اساتید علمی هستیم تا ضمن بحث و تبادل نظر آخرین اطلاعات و یافته‌های علمی، بتوانیم زنگ علم را به شکل درستی در ورزش کشور به صدا درآوریم و مسیر علمی شدن ورزش را در تمام زمینه‌ها فراهم کنیم.



وی گفت: این کنگره چون امتیاز بازآموزی برای متخصصان پزشکی ورزشی، فیزیوتراپیست‌ها، پزشکان و ... دارد، فرصت خوبی در جهت ارتقاء بخشیدن به سطح علمی پزشکان و متخصصان رشته‌های مختلف علوم ورزشی است تا آخرین اطلاعات و یافته‌های علمی خود را بحث و به تبادل نظر بگذارند.



دبیر علمی کنگره خاطرنشان کرد: تاکنون 120مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از این تعداد، 85مقاله و پوستر پیرامون آسیب‌های ورزشی، توانبخشی ورزشی، تغذیه، بیومکانیک و ورزش و بیماری‌ها مورد پذیرش قرار گرفته است که در پایان کنگره به بهترین پوستر و مقاله جوایزی اهداء خواهد شد.



دکتر مظاهری نژاد خاطر نشان کرد:امیدوارم در طی سه روز برگزاری این کنگره بتوانیم از نظر بعد علمی اثرگذاری خوبی را در ورزش کشور داشته باشیم و با برگزاری پنل‌های علمی که در رشته های وزنه‌برداری، کشتی، ورزش‌های رزمی، والیبال، بسکتبال، شنا و شیرجه، دوچرخه سواری و ... خواهیم داشت، با آسیب شناسی این رشته‌ها بتوانیم گام‌های موثری در جهت بهبود مدال‌آوری و نتایج بهتر این رشته‌ها در آینده داشته باشیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.