دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

همکاری هیات پزشکی و ژیمناستیک فارس توسعه می یابد

فارس

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: هیات ژیمناستیک استان فارس پیشرو جامعه ورزش استان و دارای تعامل و همکاری مثبت با پزشکی ورزشی فارس است.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، دکترحیدرصفرپور در نشست هم اندیشی با رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه تعامل بسیار خوب و ارزنده ای بین دو هیات ایجاد شده است، تصریح کرد: آماده ایم تا با ارائه بسته تشویقی در زمینه های مختلف از جمله آموزش، تمام هزینه های صفر تا صد حضور اساتید برجسته داخلی و خاجی را برعهده گرفته و با تمام توان و امکانات در این زمینه وارد شده و خدمت رسانی کرده تا شاهد پیشرفت مربیان، ورزشکاران و درکل جامع ورزش استان نیز باشیم.



سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: یکی از برنامه هایی را که در راستای هدفمند اجرا کردن هزینه های موجود داشتیم، در نظر گرفتن بسته های تشویقی برای هیات های پویا و فعال ورزشی است تا بتوانیم با این خدمات ویژه که در قالب آموزش و پوشش پزشکی و غیره... در نظر گرفته شده است بتوانیم خدمات ارزنده و کارآمدی را به جامعه ورزش داشته باشیم.



رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس هم گفت: در این مدت کم شاهد شتاب چشمگیری در فعالیت های پزشکی ورزشی استان فارس هستیم که توانسته تعامل بسیار خوبی را با جامعه ورزش استان فارس برقرار کند و خدمات ارزنده و قابل تقدیری که حاصل تفکر، اندیشه و تجربه نیز می باشد به جامعه ورزش استان ارائه نماید.



توانا با بیان اینکه تمام دغدغه ما دانش کم مربیان ورزشی است، افزود: مربیان حاضر ما بیشتر از دانش تجربی برخوردارند و کمتر از علم آکادمیک آگاهی دارند و این در آموزش نقش مهمی را ایفا می کند که می توانیم با برنامه ریزی های مختلف و برگزاری دوره های آموزشی و همچنین سمینارهای لازم با همدلی و همکاری دو هیات نقش بسزایی را در ارتقا سطح علمی مربیان و پیشرفت جامعه ورزش ایفا کنیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.