سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

ادای احترام خانواده ورزش کهگیلویه و بویراحمد به شهدای آتشنشان

بویر احمد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه روسای هیاتهای ورزشی با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی یاسوج با اهدای شاخه گل، یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم که پرسنل هیات پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج با بیان اینکه حضور مدیران و اقشار مختلف مردمی موجب تسلی خاطر آتش‌نشانان و روحیه گرفتن آنان است اظهار کرد: این حرکت‌های خودجوش مردم و ادارات مختلف نشان از قدرشناسی آنان از خدمات آتش‌نشانان است.



 محمد رستمی افزود: در همین لحظه‌ای که کارکنان بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد برای همدردی با آتش‌نشانان حضور یافتند، همکاران ما در حادثه‌ انفجار روستای سرآبتاوه حضور یافتند چرا که حادثه خبر نمی‌دهد و کار آتش‌نشانی پیش‌بینی نشده و شبانه‌روزی است.



وی یادآور شد: امکانات فعلی سازمان آتش‌نشانی یاسوج جوابگوی حوادث ساختمان‌های چند طبقه و بزرگ نیست که نیازمند توجه مسئولان است.



معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این مراسم امدادرسانی را کاری مقدس و با ارزش خواند و گفت: آتش‌نشانان با کمترین مزایای مادی، سخت‌ترین کارها را برای نجات جان با ارزش انسان‌ها انجام می‌دهند که خدمات آنان افتخارآمیز است.



حکمتی حادثه ساختمان پلاسکو را سنگین و دردناک خواند و گفت: همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان در این غم بزرگ، شریک هستند.




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.