چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

در دیدار دکتر نوروزی و دکتر نصیرزاده تاکید شد؛

توسعه تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور

راه های توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه پیام نور در دیدار رئیس این فدراسیون با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مورد بحث و برررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی، در راستای سیاست های برون سازمان خود جهت رشد علمی و روزافزون ورزش کشور توسعه تعامل با مراکز آموزش عالی را در دستور کار خود دارد. در این باره دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در محل این فدراسیون پذیرای دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و هیات همراه بود و طی آن بر توسعه تعاملات علمی آموزشی تاکید شد.



در این دیدار دکتر نوروزی آمادگی فدراسیون پزشکی ورزشی برای ارائه خدمات به دانشجویان ورزشکار دانشگاه پیام نور در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه را اعلام کرد و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسی تمامی زمینه های همکاری دو طرف شناسایی شود و بر اساس آن تعامل این دو نهاد که در سال های گذشته استارت آن زده شده بود، توسعه یابد.



دکتر نصیرزاده نیز با برشمردن دستاوردهای دانشگاه پیام نور و  نقش این دانشگاه در توسعه علمی کشور، اظهار امیدواری کرد که توانمندی های علمی این دانشگاه به تدریج به ورزش کشور تزریق شود.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.