دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

آنلاین شدن صدور کارت خدمات درمانی در خراسان رضوی

شکوهی: مراکز ماساژ را تحت نظارت قرار می دهیم

حمید شکوهی

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی از اینترنتی شدن فرآیند ثبت نام کمیته خدمات درمانی(بیمه ورزشی) در این استان و در راستای سهولت دریافت کارت عضویت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی، حمید شکوهی با بیان این خبر افزود:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم فرآیند ثبت نام و دریافت کارت عضویت کمیته خدمات درمانی بصورت آنلاین انجام شود و ورزشکاران با مراجعه به سایت (www.Ifsm.ir) می توانند استان و شهرستان و حتی باشگاه های ورزشی خود را انتخاب نمایند.



وی افزود: کارت عضویت آنلاین با کارت های صادر شده قبلی هیچ فرقی نمی کند و از اعتبار برابری برخوردار است.



شکوهی یادآور شد:در حال حاضر به صورت دستی و اینترنتی این کارت ها صادر می شود و از سال آینده کاملا به وصرت اینترنتی خواهد بود.



وی همچنین  از تشکیل کارگروه نظارتی جهت سامان دهی مراکز ماساژ استان خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد مراکز ماساژ بدون مجوز در سطح شهر و احتمال مشکلات ناشی از آن، کارگروه سامان دهی مراکز ماساژ راه اندازی شد و تمامی مراکز ماساژ در هتل ها و استخر ها و مجموعه های آبی موظف اند مجوزات لازم در خصوص فعالیت ماساژ را اخذ نماید و با مراکز ماساژ بدون مجوز و همچنین ماساژورهای بدون مجوز برخورد قانونی خواهد شد



وی خاطر نشان کرد جهت اخذ مجوزات لازم دارندگان مراکز ماساژ می توانند به هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی مراجعه نمایند.




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.