سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

مرحله تازه ای از همکاری هیات پزشکی با هیات فوتبال فارس شکل می گیرد

فارس

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس ورزش فوتبال را پرمخاطب ترین رشته ورزشی در جامعه عنوان کرد و از گسترش ارائه خدمات کارآمد به این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، دکتر حیدرصفرپور در نشست هم اندیشی با رئیس هیات فوتبال استان فارس با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی به نوعی در سلامت ورزشکاران نقش اساسی و مهمی را ایفاء می کند، افزود: ما به عنوان یک مجموعه خود رادر قبال تمام هیات ها مسئول دانسته زیرا تمام جامعه ورزش که مخاطب هیات ها هستند به نوعی مخاطب ما نیز هستند و خود را مکلف می دانیم تا با ارائه خدمات مناسب و کارآمد به ورزشکاران بتوانیم پیشگام سلامت جامعه ورزش نیز باشیم.



سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس تصریح کرد: ورزشکاران حرفه ای بسیاری در رشته ورزشی فوتبال وجود دارد و مجموعه فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی به دنبال آن است تا با چترحمایتی خود بتواند آرامش خاطر این ورزشکاران را فراهم کند تا بدون دغدغه بابت مسائل پزشکی به انجام فعالیت های ورزشی خود بپردازند.



دکتر صفرپور با اشاره به اینکه هیات پزشکی ورزشی باید یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد برای ورزشکاران باشد، اظهار داشت: نگاه ها در قبل به این هیات صرفا یک نگاه خدمات بیمه ای بود در صورتی که بیمه و خدمات آن یکی از چندین خدمات قابل ارائه در این هیات می باشد.



سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس آموزش را مهمترین برنامه هیات پزشکی ورزشی عنوان کرد و افزود: اولویت این مجموعه این است تا با آموزش بتواند راه صحیح ورزش کردن را که از حداقل آسیب ها برخوردار است به ورزشکار نشان دهد تا از یک جامعه سالم ورزشی برخوردار باشیم.



دکتر صفرپور به راه اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشی در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: با انعقاد قرارداد با فیزیوتراپیست های حرفه ای ورزشی، به زودی خدمات در این زمینه هم به ورزشکاران آسیب دیده ارائه می شود تا بتوانند سریعتر به فعالیت های ورزشی خود نیز بپردازند.



وی به ارتباط و تعاملات با جامعه بزرگ فوتبال استان اشاره کرد و اظهار داشت: با رویکردهای مختلف در حوزه آموزش، پژوهش، روانشناسی و درمان و بازتوانی می توانیم به بهترین شکل ممکن وارد شویم و خدمات گسترده ای را ارائه دهیم تا ورزشکاران در این رشته ورزشی بدون هیچ دغدغه خاطری بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.



سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس در ادامه به برگزاری دوره آموزشی +11 اشاره کرد و تصریح کرد: برآن شدیم تا با برگزاری این دوره آموزشی برای اولین بار در استان فارس در نیمه دوم بهمن ماه و با حضور اساتید برجسته کشوری شاهد شکوفایی و رشد ورزشکاران این رشته ورزشی نیز باشیم.



دکتر صفرپور گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های لازم برآن شدیم تا به زودی نمایندگی ایفمارک را برای جنوب کشور دریافت کنیم و با ایجاد شعبه آن در شیراز خدمت دیگری به جامعه ورزش و فوتبال استان ارائه نمائیم .


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.