سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

دکتر نوروزی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی کردستان:

پزشکی ورزشی همپای ورزش قهرمانی رشد کرده است

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کردستان عنوان کرد: امروزه پزشکی ورزشی یک بحث مهم در ورزش کشوراست که پشتیبان رشته های قهرمانی است.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان؛ دکتر غلامرضا نوروزی ضمن اشاره به اینکه پزشکی ورزشی در کشور رشد قابل توجهی داشته افزود؛ امروزه بحث پزشکی ورزشی در کنار تیم ها به صورت تخصصی شده می باشد و تیم های ملی تلاش می کنند که بهترین تیم پزشکی را در کنار خود داشته باشند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه عنوان کرد: تمرکز زدایی شعار فدراسیون است و بر همین اساس با هماهنگی مدیرکل استان کردستان وضعیت پزشکی ورزشی را بررسی و حمایت های لازم را انجام می دهیم.

دکتر نوروزی ضمن اشاره به اینکه سال آینده مقدمات ساخت مرکز فیزیوتراپی در کردستان در دست اقدام خواهد گرفت، بیان کرد: استان کردستان پتانسیل خوبی در بحث ورزشی دارد و باید مرکز پزشکی در خور این ورزشکاران تاسیس شود تا برای مسائل تخصصی ورزشی استان توان درمان ورزشکاران را داشته باشد.

وی  یادآور شد: هیات استان باید رؤسای هیات در شهرستانها را انتخاب کند چون اگر به شهرستانها توجه نشود درآمد زایی هیات کم می شود که این مساله آسیب جدی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.