دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

خسرو اصله تصریح کرد؛

ساماندهی ۷۰ هزار ورزشکار هدف سال ۹۶ هیات پزشکی همدان

خسرو اصله

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان همدان اعلام کرد در سال گذشته ۶۵ هزار ورزشکار استان ساماندهی شده اند.

به گزارش دفتر همدان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، خسرو اصله با بیان اینکه در سال ۱۳۹۵ شمار ورزشکاران استان از مرز ۶۵ هزار نفر عبور کرد، گفت: در مجموع ۶۵ هزار و ۱۵ نفر در سال گذشته به عضویت کمیته خدمات درمانی درآمدند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۸۵ نفر را بانوان تشکیل دادند.

 دبیر هیات پزشکی ورزشی استان همدان افزود:  هیات ورزش های همگانی  در بین هیات های ورزشی با ۱۳ هزار و ۳۷۸ نفر دارای بیشترین تعداد در بین هیات های ورزشی  و هیات های فوتبال با ۸ هزار و ۵۴۳ نفر و والیبال با ۵ هزار و ۱۱۵ نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

اصله همچنین با آرائه اماری به تشریح وضعیت مصدومین ورزشی استان نیز پرداخت که تعداد  مصدومین در سطح استان در سال ۱۳۹۵ تعداد ۴۲۰ ورزشکار بوده  که در این بین نیز ورزشکاران رشته فوتبال با ۱۱۸ مورد آسیب دیدگی در صدر و هیات بسکتبال با ۲۸ نفر مصدوم و هیات ورزش های رزمی با ۲۳ مورد در جایگاههای بعدی قرا دارند.

 وی همچنین ورزشکاران اعزام شده جهت معاینه و مداوا در فدراسیون پزشکی ورزشی را ۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: در بحث بازرسی ار اماکن ورزشی استان نیز هیات پزشکی همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان نظارتی مطلوب بر باشگاههای سطح استان دارد  که در سال ۱۳۹۵ برای ۱۴ باشگاه متخلف اخطار پلمپ  صادر شد.

اصله هدف هیات پزشکی ورزشی استان همدان در سال ۱۳۹۶  را عبور از مرز ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته عنوان کرد که به اعتقاد او با توجه به ۳۶۵ روزه شدن و آنلاین شدن  بیمه های ورزشی رسیدن به این هدف با همکاری هیات های ورزشی قابل دسترس است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.