شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

دکتر نوروزی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی روانشناس تاکید کرد؛

ادامه روند رو به رشد خدمات روانشناسی فدراسیون پزشکی ورزشی

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی روانشناس را به همه متخصصان و تحصیلکردگان این حوزه بویژه همکاران ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام دکتر غلامرضا نوروزی آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که مجموعه پزشکی ورزشی در سال های اخیر از توجه ویژه به مقوله روانشناسی و در ذیل آن روانشناسی ورزشی غافل نبوده و رد پای همکاران ما در توفیقات ورزشی غیر قابل انکار است. بنابراین همچنان روند رو به رشد ارائه خدمات به جامعه ورزش را در این بخش ادامه خواهیم داد تا مجموعه ورزش، خاصه بدنه ورزش قهرمانی و حرفه ای بتواند نهایت بهره را از تکنیک های روانشناسی ببرد.

دکتر نوروزی یادآور شده است: روز جهانی روانشناس فرصت ارزشمندی است تا ضمن قدردانی از تمامی همکاران ستادی و استانی شاغل در این بخش، بار دیگر عزم جدی فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر توسعه خدمات روانشناسی ورزشی را به عنوان یکی از اهداف فدراسیون یادآور شویم. امیدوارم با اهتمام همکاران و حمایت هایی که در این زمینه به عمل می آید شاهد رشد روز افزون خدمات روانشناسی ورزشی فدراسون و در نتیجه ارتقاء سطح رضایت جامعه ورزش باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.