دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

دکتر براتی اعلام کرد؛

پوشش پزشکی 1300 رویداد ملی و بین المللی در پایتخت

امیر حسین براتی

مسئول کمیته پوشش مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی شمار رقابت های ورزشی ملی و بین المللی پوشش داده شده توسط این کمیته در تهران را حدود 1300 رقابت ورزشی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر امیر حسین براتی، گفت: سال گذشته و پس از بازگشت مسئولیت پوشش مسابقات از هیات پزشکی ورزشی استان تهران به فدراسیون، حدود 1300 رقابت ورزشی ملی و بین المللی پوشش داده شد که این مهم به میزان دو و نیم برابر مدت مشابه پیش از آن است.

وی با بیان اینکه پوشش مسابقات با استفاده از پزشکان ورزشی و امدادگران مجرب تحصیلکرده در رشته آسیب شناسی ورزشی انجام می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد خوب کادر پوشش مسابقات طی این مدت برخی فدراسیون های ورزشی که پیشتر رغبت چندانی برای پوشش پزشکی مسابقات از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی نداشتند، با فراغ بال پوشش مسابقات خود را به همکاران ما سپردند.

دکتر براتی انجام بیمه مسئولیت مدنی امدادگران و پزشکان تمامی هیات های پزشکی و کمیته مسابقات فدراسیون و همچنین اقدام لازم برای راه اندازی نرم افزار کمیته مسابقات و برگزاری نشست سراسری مسئولان استانی کمیته پوشش مسابقات از دیگر فعالیت های این کمیته در سال گذشته عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.