دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد

نشست هیات رئیسه

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هیات رئیسه این فدراسیون با ابراز خرسندی از سیر حرکتی هدفمند و برنامه محور مجموعه ، گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این نشست که صبح امروز(یکشنبه) در محل سالن جلسات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با تقدیر از همراهی و کمک فکری اعضای هیات رئیسه برای پیشبرد اهداف متعالی پزشکی ورزشی ایران بر لزوم برگزاری بیشتر این نشست ها تاکید کرد.

 وی ضمن ارائه گزارش از عملکرد سال گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی  و افزایش قابل توجه شمار ورزشکاران سازمان یافته تصریح کرد:در بخش کمیته خدمات درمانی و ساماندهی ورزشکاران ضمن یکساله شدن اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی از مرحله سنتی صدور کارت عضویت عبور کردیم و در حال حاضر صدور کارت به شکل اینترنتی و از طریق پایگاه خبری فدراسیون انجام می شود .

دکتر نوروزی ارتقاء واحد IT به  کمیته و تلفیق آن را با کمیته طرح و برنامه ، اقدامی مهم در جهت ارائه هرچه بیشتر و دقیق تر خدمات الکترونیک فدراسیون به جامعه ورزش دانست .

وی  همچنین با اشاره به انتصاب سرپرست جدید کمیته توانبخشی اطمینان داد که با برنامه ریزی انجام شده و وجود نیروی انسانی مجرب خدمات این کمیته به زودی توسعه می یابد.

دکتر نوروزی مد نظر قراردادن اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورهای فعالیت سال جاری این فدراسیون دانست و گفت: بحث آموزش فدراسیون نیز نیاز به ساماندهی دارد که پس از انتصاب اعضای جدید شورای پژوهش این ساماندهی انجام خواهد شد.

در این نشست اعضای هیات رئیسه دیدگاه کارشناسی خود را پیرامون برنامه های آتی مطرح و مورد نقد و بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.