دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

دکتر نوروزی در دیدار رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای:

از اهداف فرهنگی ورزش غافل نیستیم

ورزش های سه گانه و زورخانه

در دیدار دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با"مجتبی جوهری"، رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای دو طرف بر توسعه تعامل این دو فدراسیون تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر نوروزی طی سخنان کوتاهی به تشریح خدمات متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت و تصریح کرد: در این فدراسیون همواره تلاش داشته ایم بهترین خدمات را به جامعه ورزش کشور ارائه دهیم و خوشبختانه رضایت ورزشکاران و فدراسیون های مختلف گویای حرکت رو به جلوی این فدراسیون است.

وی افزود: با وجود این ، ایستایی و سکون در مجموعه پزشکی ورزشی به عنوان مجموعه ای که بدنه آن را قشر تحصیلکرده و متخصص زیر شاخه های مختلف پزشکی ورزشی تشکیل می دهد ، معنی ندارد. در این راستا همواره مجموعه پزشکی ورزشی تلاش دارد هم به لحاظ اندوخته های علمی و هم به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات ، روند رو به رشدی را داشته باشد. از طرفی ما از نگاه فرهنگی به مقوله ورزش نیز غافل نیستم و در ذیل این نگاه طبیعتا فدراسیون ورزش زورخانه ای به عنوان متولی ورزش آیینی و مذهبی ما قطعا باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و انتظار داریم سطح همکاری های این دو فدراسیون در بخش هایی ممکن ، توسعه یابد.

 در این دیدار مجتبی جوهری ، رئیس فدراسین پهلوانی و ورزش زورخانه ای نیز با اشاره به توانمندی های  مجموعه پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد که در زیمنه های ممکن تعامل گسترده و خوبی بین دو فدراسیون شکل گیرد تا به یمن این  همکاری ، سیر حرکتی فدراسیون پهلوانی مطابق آنچه که مد نظر مسئولان بلندپایه کشور است با شتاب بیشتری دنبال شود و ما به خوبی بتوانیم به اهداف فرهنگی این ورزش در کنار دیگر اهداف ورزش که همان سلامت جسم و روان است، دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.