شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

دکتر نوروزی:

نقش خود را در رویداد تبریز۲۰۱۸ به خوبی ایفا خواهیم کرد

بازدید دکتر نوروزی از هیات پزشکی آذربایجان شرقی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه مجموعه پزشکی ورزشی همواره ارائه بهترین خدمات را سرلوحه کار خود دارد، تصریح کرد که این فدراسیون نقش خود را در برگزاری با شکوه رویداد تبریز ۲۰۱۸ ایفا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی که به همراه وزیر ورزش و جوانان، مدیران ستادی این وزارتخانه و روسای تمامی فدراسیون های ورزشی به منظور شرکت در نشست های هماهنگی این رویداد به تبریز سفر کرده بود، بازدیدی هم از هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی داشت و از نزدیک در جریان کمیته و کیفیت ارائه خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش این استان قرار گرفت.

دکتر نوروزی در این بازدید با تاکید بر این نکته که تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه تمامی کارکنان ستادی و استانی پزشکی ورزشی باشد، تصریح کرد: فلسفه وجودی مجموعه پزشکی ورزشی ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور است، بنابراین هرچه در این مسیر با توان بیشتی حرکت کرده و هدفی جز جلب رضایت بیشتر ورزشکاران و به طور کلی جامعه ورزش نداشته باشیم، مسیر را به درستی طی نموده و موفق بوده ایم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانمندی هایی مجموعه پزشکی ورزشی از هیات های استانی این مجموعه به عنوان بازوان توانمند اجرایی یاد کرد و گفت: قطعا برای رویداد ملی تبریز ۲۰۱۸ نیز مجموعه پزشکی ورزشی برنامه ریزی لازم و دقیقی دارد تا به خوبی نقش خود را در برگزاری باشکوه این رویداد ایفا کند.

یادآور می شود، سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری اسلامی طرحی را از سال ۲۰۱۵ با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی کلید زد. در این طرح هر ساله شهری از کشورهای اسلامی به عنوان ” شهر نمونه گردشگری جهان اسلام ” معرفی می شود. در اولین معرفی شهر قدس فلسطین در سال ۲۰۱۵ و در دومین معرفی شهر قونیه ترکیه در سال ۲۰۱۶ به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شدند. برای سال ۲۰۱۷ نیز شهر مدینه عربستان به این عنوان انتخاب و در نهایت شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این انتخاب در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر انجام شد.

 برای مشاهده گزارش تصویری بازدید دکتر نوروزی از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.