شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

دکتر بنی جمالی:

ارائه خدمات کیفی به ورزشکاران مهمترین اولویت ماست

محمد بنی جمالی

سرپرست امور دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در حال حاضر ارائه خدمات کیفی و مناسب به ورزشکاران از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سیدمحمد بنی‌جمالی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی و ورزشی استان اردبیلافزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته را از مهمترین اولویت‌های پزشکی ورزشی در سال‌های گذشته برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر ارائه خدمات کیفی و مناسب به ورزشکاران از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

دکتر بنی‌جمالی هیات‌های استانی را بازوان توانمند فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و گفت: فعالیت در استان‌های کوچکی همچون اردبیل که کم برخوردار هستند و نیز رقابت این استان‌ها با استان‌های بزرگ سخت بوده و تلاش و جدیت بر این است تا با حمایت از هیات استان‌های کوچک بتوانیم فعالیت‌های آنها را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به ورزشکاران و مراجعه‌کنندگان بیان کرد:‌ انتظار می‌رود شهرستان‌های استان اردبیل در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های کیفی هیات‌های پزشکی ورزشی استان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در اردبیل دست یابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع با اشاره به عملکرد خوب و مناسب هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل در سال‌های گذشته اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت‌ها و کمبودها هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل در ارائه خدمات به ورزشکاران تمام توان خود را به کار گرفته است.

ایوب بهتاج با اشاره به نزدیکی آغاز مسابقات آسیایی تصریح کرد: باید هیات پزشکی ورزشی استان از ورزشکاران منتخب اردبیلی برای حضور در این مسابقات و نیز رقابت‌های المپیک، پارالمپیک و رقابت‌های آسیایی حمایت اساسی داشته باشد که لازمه این امر حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت مداوم از هیات استانی است.

در این مجمع دکتر  رامین عسلی صاف با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی اردبیل انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.