یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

دکتر ملک محمدی تاکید کرد؛

نظارت ویژه بر مراکز مجوزدار ماساژ و حرکات اصلاحی

تورج ملک محمدی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد که بازرسان این فدراسیون و هیات های تابعه حتی پس از صدور مجوز مراکز ماساژ و حرکات اصلاحی بر شیوه عملکرد این مراکز نظارت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی با اشاره به قوانین و مقررات موجود پیرامون فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی و نظارت هایی که بازرسان هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور و ادارت ورزش و جوانان از این اماکن ورزشی انجام می دهند، گفت: در حال حاضر صدور مجوز برای مراکز ماساژ و حرکات اصلاحی سراسر کشور از طریق کمیسیون صدور مجوزهای فنی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می شود که در این رابطه تاکنون ۱۳۷ مراکز ماساژ و ۳۲ مرکز حرکات اصلاحی برای فعالیت در ۲۰ استان از این فدراسیون مجوز  گرفته اند.

 دکتر ملک محمدی افزود: با این حال پس از صدور مجوز و آغاز فعالیت این مراکز به صورت ویژه  بازهم بازرسان فدراسیون پزشکی ورزشی جهت حفظ و ارتقا ء سلامت ارباب رجوع، بر کیفیت عملکرد این مراکز نظارت خواهند داشت.  

یادآور می شود، فعالیت  ماساژورها در محل باشگاه یا استخر تنها منوط به اخذ مجوز  فنی از فدراسیون پزشکی ورزشی است که مدیر باشگاه پس از مراجعه به هیات پزشکی ورزشی استان مربوطه و تکمیل مدارک لازم می تواند جهت اخذ این مجوز اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.