یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

دکتر نوروزی در نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی:

شاهد رشد ۱۰ درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم

هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هیات رئیسه این فدراسیون ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بخش های ستادی و استانی در هفته های گذشته، از برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث  کلینیک پزشکی ورزشی در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی  در این نشست که صبح روز یکشنبه در محل فدراسیون برگزار شد، با اشاره به ویژه برنامه های موفق فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: از جمله این برنامه ها که در راستای یکی از بخش های رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر پشتیبانی از سلامت همگانی صورت گرفت، طرح برپایی ایستگاه رایگان تندرستی بود که طی آن در تهران و مراکز استان ها  همکاران ما در هیات های استانی با برپایی ایستگاه هایی، اقدام به ارائه خدمات رایگان به عموم مردم و ورزشکاران کردند و خوشبختانه بیش از ۴۰ هزار نفر در قالب این طرح از خدمات ما بهره مند شدند.

دکتر نوروزی با اشاره به دستاوردهای این فدراسیون در دیگر ابعاد، افزود: در بخش ساماندهی ورزشکاران با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته همچنان شاهد رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته هستیم به طوری که تازه ترین آمار حاکی است که در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد ۱۰ درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای فدراسیون در دیگر ابعاد، تصریح کرد: در روزهای گذشته با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی، دومین همایش رویکرد پزشکی ورزشی در بدنسازی  وآمادگی جسمانی با استقبال خوب علاقه مندان برگزار شد.

دکتر نوروزی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری باشکوه المپیاد استعدادهای برتر، گفت: در این رابطه نیز هماهنگی های لازم با تمامی هیات های استانی صورت گرفته و همکارانمان در تمامی مراکز استان ها، این المپیاد بزرگ را  پوشش می دهند و خدمات لازم را به شرکت کنندگان ارائه می کنند.

دکتر نوروزی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه خدمات فیزیوتراپیو دندانپزشکی ستاد مرکزی فدراسیون خبر داد و در این زمینه اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین از آغاز عملیات احداث کلینیک پزشکی ورزشی این فدراسیون در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی در هفته های آتی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.