چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

دکتر نوروزی در گفت وگو با ایسنا:

براری دچار افت شنوایی شده است/ او فعلا نمی‌تواند تمرین کند

غلامرضا نوروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از ایسنا،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت گوش آسیب‌دیده براری گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی که در پرده گوش براری ایجاد شده، او دچار افت شنوایی و در نتیجه پارگی پرده گوش شده است.

دکتر غلامرضا نوروزی درباره میزان آسیب‌دیدگی که به گوش "براری" در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان پیش آمده است، اظهارکرد: طی معاینه‌ای که روز گذشته پزشک متخصص در بیمارستان بهمن از گوش براری به عمل آورد، تاکید کرد که وی به دلیل پاره‌گی مختصر پرده گوش دچار افت شنوایی شده و بعد از دو هفته طی معاینه مجدد دقیقا می‌تواند عنوان کند که پاره‌گی پرده گوش او ترمیم شده و یا نیاز به عمل جراحی دارد.

وی گفت: در حال حاضر هنوز وضعیت گوش وی مشخص نیست و بعد از دو هفته اگر پاره‌گی پرده گوش براری ترمیم شده باشد که دیگر نیاز به عمل جراحی ندارد در غیر این صورت باید روی پرده گوش آسیب دیده عمل جراحی صورت بگیرد.

رئیی فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که آیا براری با وضعیت فعلی می‌تواند به تمرینات وزنه برداری بپردازد یا خیر؟، افزود: الان شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند تمرینات وزنه‌برداری را انجام دهد. زیرا انجام تمرینات سبب می‌شود که فشار زیادی به گوش او وارد شود و تعادل خود را هنگام وزنه زدن از دست بدهد. بنابراین وی به مدت 2 هفته قادر به انجام تمرینات وزنه‌برداری نیست تا زمانی که پزشک متخصص وی مجددا میزان آسیب‌دیدگی پرده گوش وی را بررسی کند تا ببیند ترمیم پیدا کرده یا خیر؟

دکتر نوروزی خاطرنشان کرد: هر چند فدراسیون پزشکی ورزشی در برابر کسانی که دارای کارت بیمه خدمات درمانی هستند تعهد ارایه خدمات دارد، اما براری چون ملی پوش است وظیفه داریم پیگیر کارهای درمانی او تا زمان بهبودی کامل وی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.