جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

دکتر نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی:

همان امکاناتی که در تهران وجود دارد باید در هیات های استانی نیز فراهم شود

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی

 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: براساس آخرین آمارها، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور وجود دارد که از خدمات این فدراسیون بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا، دکتر غلامرضا نوروزی روز در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته نیازمند توسعه خدمات درمانی و کسب رضایت ورزشکاران است و فدراسیون سعی دارد در سالجاری خدمات خود را افزایش دهد.
وی با تاکید بر بهره مندی تمامی ورزشکاران از خدمات درمانی یکسان، گفت: همان لیزر پٌر توانی که برای فیزیوتراپی ورزشکاران در تهران استفاده می شود باید ورزشکاران سایر استان ها نیز با همان کیفیت از آن بهره مند شوند.
دکتر نوروزی افزود: در این راستا فدراسیون مساعدت های لازم را برای تجهیز مراکز فیزیوتراپی هیات های ورزشی انجام خواهد داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی نیز برای بهره مندی ورزشکاران از خدمات درمانی باید همکاری های لازم را انجام دهند به گونه ای که نیروی انسانی متخصص و علاقه مند را برای ارایه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران جذب کنند.
وی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی، پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، گفت: این فدراسیون همواره تلاش کرده است که تا ورزشکاران در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.
دکتر نوروزی افزود: در واقع فدراسیون همیشه به دنبال آن بوده است ورزشکاران با سلامت کامل در میدان مسابقات حاضر شوند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.
دکتر "سیدمحمد پاکمهر" تنها کاندید احراز پست ریاست هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی بود که در نهایت با ۱۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی برگزیده شد.
اینک حدود ۳۰ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.
استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.