سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

دکتر نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی اذربایجان غربی تاکید کرد؛

تقویت، توسعه و تجیهز هیات های شهرستان های تابعه مراکز استان ها

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات صورت گرفته تاکید کرد ضروری است این هیات برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش دو چندانی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق برای دکتر جنگی رئیس جدید هیات اظهار کرد: استان آذربایجان غربی از جمله استان های قهرمان پرور است که در رشته های مختلف ورزش قهرمانان شاخصی دارد بویژه در رشته والیبال که ارومیه را به عنوان پایتخت والیبال ایران می شناسیم. چنین شرایطی مسئولیت و وظیفه ما را در قبال ورزش استان سنگین تر می کند و ضروری است که هیات پزشکی ورزشی استان در دوره جدید در تمامی زمینه ها با برنامه ریزی و دقت لازم در همه ابعاد تخصصی و ضمن رعایت نظم و انضباط مالی و اداری در جهت ارائه خدمت به جامعه ورزشی استان گام بردارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه ریزی برای ایجاد مرکز درمانی، پوشش پزشکی رویدادهای بین المللی ، نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، توسعه هدفمند فعالیت های آموزشی و ساماندهی ورزشکاران را یادآور شد و گفت: تمام فعالیت های هیات باید بر اساس قانون و رعایت قانونمداری پیگیری شود و در کنار تمام ابعاد فعالیت، بایستی بجد توجه لازم به هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه صورت گیرد و ضمن تقویت ساختار هیات ها در جهت توسعه و تجیهز آنها اقدامات لازم به عمل آید.

یادآور می شود در این مجمع  که با حضور سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون و دیگر اعضای مجمع برگزار شد، دکتر حمید جنگی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. همچنین انتخابات هیات رئیسه نیز برگزار شد و طی آن خانم دکتر سلطانی به عنوان نایب رئیس، دکتر بهنام صاحبی به عنوان خزانه دار، فاطمه نزاهت ، کریم نوروزی  و دکتر کامران جمشیدی با رای اعضای مجمع به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات انتخاب شدند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.