چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

دکتر نوروزی در بازدید از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی:

رضایتمندی جامعه هدف را رویکرد اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است

1

دکتر غلامرضا نوروزی،رییس فدراسیون پزشکی ورزشی،ضمن بازدید از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به ورزشکاران استان قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر نوروزی در این دیدار رضایتمندی جامعه هدف را رویکرد اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و گفت: خوشبختانه تحولات خوب و موثری در این استان صورت گرفته است که قابل تقدیر است.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: با ریاست دکتر قوام شاهد ساماندهی ورزشکاران و خدمات موثری درهیئت استان هستیم که جا دارد از  زحمات ایشان و البته از زحمات دکتر هادی رئیس پیشین هیئت تشکر نمایم و  انتظار داریم این روند همچنان  با قدرت  ادامه یابد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش به مربیان تاکید کرد: انتظار می رود در بحث آموزش نیز فعالیت های بیشتری انجام گرفته و خدمات شایسته ای در جهت افزایش سطح علمی مربیان ارائه شود.
دکتر نوروزی ارتباط هیات با اداره کل ورزش و جوانان استان را سازنده توصیف و اضافه کرد: این تعامل موجب هم افزایی و افزایش خدمات به ورزشکاران می شود.

در این بازدید ناصر اشکانی مسیول کمیته امور استان های فدراسیون نیز حضور داشت،دکتر یونس قوام لاله رئیس هیات پزشکی ورزش آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد سال جاری هیات ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.