دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

دکتر نوروزی محور فعالیت های سال جاری فدراسیون پزشکی ورزشی را ابلاغ کرد؛

همسویی تمام کمیته ها جهت افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته

غلامرضا نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نخستین جلسه سال جاری شورای مدیران این فدراسیون با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر گسترش هرچه بیشتر چتر حمایتی این فدراسیون برای ورزشکاران سراسر کشور، بر همسویی تمام کمیته های تخصصی با کمیته خدمات درمانی این فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر نوروزی در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه به لطف تلاش و پشتکار تمام همکاران ستادی و استانی بویژه همکاران کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴ میلیون ورزشکار سراسر کشور را در قالب کمیته خدمات درمانی ساماندهی کرد و این رشد را نه فقط در بخش ساماندهی ورزشکاران بلکه در ارائه خدمات تخصصی مختلف نیز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ترغیب هرچه بیشتر عموم مردم به ورزش همگانی و همچنین اهمیت پوشش درمانی ورزشکاران، مقام عالی وزارت تاکید ویژه ای مبنی بر افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته دارند و این مهم به تمام ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ابلاغ شده است، لذا ضروری است هم در فدراسیون و هم هیات های استانی برنامه ریزی لازم برای تحقق این هدف صورت گرفته و تمام کمیته های تخصصی فدراسیون همسویی لازم را با کمیته خدمات درمانی داشته باشند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این راستا بر اهمیت برنامه ریزی و تلاش هر چه بیشتر در جهت نظارت بر باشگاه های ورزشی به منظور تامین سلامت ورزشکاران در اماکن ورزشی تاکید کرد.

دکتر نوروزی در بخش دیگری از صحبت های خود اهمیت توسعه بیش از پیش ساختار پزشکی ورزشی در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستار هیات های پزشکی ورزشی مراکز استان ها باید با اهتمام دوچندان در جهت توسعه ساختار پزشکی ورزشی در شهرستان ها تابعه اقدام نمایند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین بر اهمیت تسهیل ارائه خدمات به ورزشکاران در کمیته های مختلف تاکید کرد و در این راستا ضرورت اطلاع رسانی گسترده و دقیق را یادآور شد.

دکتر نوروزی برگزاری دوره های بین المللی در سال جاری را مورد تاکید قرار داد و از کمیته آموزش خواست برنامه ریزی لازم را در این خصوص به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.