سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران تاکید کرد؛

ارزیابی عملکرد کمیته های تخصصی به منظور پرهیز از روزمرگی

اردیبهشت

دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در نخستین جلسه سال جاری شورای مدیران این فدراسیون تاکید کرد خدمات صادقانه و خالصانه فدراسیون رضایتمندی جامعه ورزشی کشور را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در این جلسه با اشاره به  رشد خدمات این فدراسیون در زمینه های مختلف گفت: جا دارد به پاس یک سال زحمات تمام همکارانمان در بخش های ستادی و استانی که سال موفقی را رقم زدند از همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم. خوشبختانه به لطف این زحمات امروز شاهد رضایتمندی جامعه  هدف این فدراسیون از خدمات ارائه شده هستیم و این مهم باعث افتخار این خانواده گرانقدر است.

وی رشد ساماندهی ورزشکاران، نظارت بر باشگاه های ورزشی،تعداد مجامع و بازدیدهای استانی،، رشد خدمات ارائه شده در بخش درمان و دیگر بخش های تخصصی این فدراسیون  را مورد اشاره قرار داد و گفت:با وجود این،  رویکرد فدراسیون پرهیز از روزمرگی و تلاش برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات است لذا انتظار این است خود کمیته های تخصصی ارزیابی دقیقی از فعالیت های انجام شده داشته باشند و در جهت عملیاتی شدن صد در صد تقویم فعالیت های خود اقدام نمایند.

دکتر اردیبهشت با اشاره به تدوین پیش نویس تقویم عملیاتی سال جاری  خاطر نشان کرد: در تدوین این تقویم تلاش شده است که کمیته های تخصصی برنامه های متنوع و خلاقانه ای در چارچوب شرح وظایف در دستور کار داشته باشند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه این جلسه به بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران پرداخت و پس از هم اندیشی، برخی فعالیت کمیته های مختلف در هفته های پیش روی به تصوب رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.