کادر فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز(پنج شنبه) و با حصور فاطمه جمالی،مسئول کمیته درمان معاینات ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان-توکیو را با انجام ارزیابیهای آزمایشگاهی آغاز کرد.
ارسال نظر