یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان البرز برگزار شد.

مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان البرز به ریاست دکتر پورکاظمی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز این مجمع در روز یکشنبه هفدهم شهریور ماه در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار گردید.

این مراسم پس از قرائت کلام ا... مجید و نواخته شدن سرود ملی آغاز شد. در ابتدای جلسه آقای پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ایتان البرز به حاضرین و اعضا مجمع خیر مقدم گفتند و در ادامه آقای مهندس علیرضا جوانمردی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مجمع هیات پزشکی ورزشی ، این هیات را الگویی در قانونمداری و نظم در میان هیات های استان دانستند. ایشان ضمن برشمردن موفقیت های هیات پزشکی ورزشی استان در حوزه های مختلف از جمله بیمه ورزشی ، پوشش پزشکی و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان به خصوص در امر کمیسیون ماده پنج از دکتر پورکاظمی به خاطر حمایت های بی دریغ شان تشکر نمودند و اظهار امیدواری کردند این روند رو به رشد ادامه یابد.

سپس دکتر سید اشکان اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز ، گزارش عملکرد سال 91 و تقویم کاری سال 92 این هیات را در صحن مجمع ارائه کردند. از مطالب حائز اهمیت در گزارش عملکرد هیات رشد دائمی آمار ورزشکاران تحت پوشش از سال 1380 تا 1391 بود که باعث شده بود سه سال پیاپی کمیته خدمات درمانی البرز را به عنوان رتبه نخست در کشور مطرح نماید. همچنین فعالیت های کمیته بازرسی نیز در نوع خود جالب توجه می نمود. از نکات مهم دیگری که دکتر اردیبهشت در گزارش خود به آن اشاره کرد تعامل این هیات با مراکز دانشگاهی خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی  استان بود.

در ادامه حمیدرضا غلامی خزانه دار هیات تراز مالی سال 91 را به صمع و نظر اعضای مجمع رساندند.

سخنران بعدی جلسه دکتر پورکاظمی رئیس مجمع بودند که ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان البرز به خصوص دکتر اردیبهشت مرور بخشی از موفقیت های این هیات ، حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان را از دلایل پیشرفت های حاصل شده در این سال ها دانستند.

در ادامه تعدادی از اعضای مجمع نقطه نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف ارائه نمودند.