شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱

رییس هیأت قایقرانی کرمانشاه در جمع مدال آوران آسیایی :

حمایت هیأت پزشکی از ملی پوشان قابل تقدیر است

در پی کسب مقام قهرمانی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران در رقابتهای آسیایی ازبکستان ، اعضای تیم ملی به همراه مربی و مسوولین هیأت قایقرانی از هیأت پزشکی و کلینیک های تخصصی بازدید بعمل آوردند.

فرشته قیطانی رییس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه ضمن ابراز تشکر و قدردانی از حمایت های همه جانبه هیأت پزشکی و کادر درمانی و مشاوره ای گفت : شش ورزشکار کرمانشاهی با کسب 9 مدال طلاو 3 نقره نقش موثر در کسب سکوی نخست آسیا داشتند و یقیناٌ این مهم در نتیجه حمایت، مساعدت و پشتکار ورزشکاران، مربیان، خانواده و سایرهمکاران بوده که شایسته تقدیر است.


وی به انجام عمل جراحی زانو هیوا افضلی دارنده مدال طلای کانوی دو نفره در رقابتهای آسیایی در فدراسیون پزشکی ورزشی توسط دکتر کیهانی اشاره کرد واظهار داشت : پس از عمل موفقیت آمیز این ورزشکار در کرمانشاه زیر نظر ارتوپد و فیزیوتراپیست هیأت دردرمانگاه و کلینیک فیزیوتراپی بسیار مجهزهیأت پزشکی کرمانشاه در کمترین زمان ممکن و با بهترین خدمات به سطح آمادگی قبل از مصدومیت رسید و با بهره گیری از خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه ورزشی آمادگی حضور در رقابتهای آسیایی را به دست آورد که خوشبختانه با موفقیت ویژه ای همراه بود.


رییس هیأت قایقرانی همکاری و تعامل هیأت پزشکی ورزشی در ارائه خدمات به ورزشکاران و ملی پوشان را مطلوب ارزیابی نموده و بیان داشت : رضایتمندی کامل ورزشکاران و ملی پوشان قایقرانی از خدمات ارائه شده هیأت پزشکی ورزشی در حوزه های درمانی و مشاوره ای حاکی از تعامل سازنده و مثبت ایجاد شده می باشد که امید شاهد تداوم این همکاری با لحاظ داشت نقش تاثیر گذار و مهم علم در بهبود و افزایش کارایی ورزشکاران در سطوح مختلف باشیم.


در این بازدید مژگان سعیدی مسوول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی نیز به لزوم آشنایی ورزشکاران با مباحث روانشناسی ورزشی اشاره کرد و برخورداری از آمادگی روانی مطلوب را در رقابتهای ورزشی بسیار مهم ارزیابی نمود.


همچنین غزل شایگان پور فیزیوتراپیست ملی پوشان قایقرانی به تشریح خدمات ارائه شده در دوران مصدومیت ورزشکاران پرداخت و از آمادگی کلینیک جهت انجام خدمات درمانی و مشاوره ای به کلیه ورزشکاران خبر داد.


 در پایان این بازدید با حضور دبیر هیأت پزشکی ورزشی و مسوولین هیأت قایقرانی با اهداء کتب آموزشی از سوی هیأت پزشکی ورزشی از ورزشکاران مدال آور نادیا تالانک، هیوا افضلی، مرجان کرمجانی، هادی جعفری و افشین شعبانی به همراه مربی ارزنده تیم ملی کیهان شمسی تقدیر و تشکر شد.   


 قابل ذکر است تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 17 مدال طلا، 11 نقره و 7 برنز در هفتم مهر ماه در ازبکستان بر سکوی نخست آسیا ایستاد.


 


 


 


‏ ‏