سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

ارائه مشاوره روانشناسی ورزشی به ملی پوشان سپک تاکرا

با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا در کرمانشاه و با هدف آماده سازی جهت شرکت در مرحله سوم لیگ جهانی در مالزی ، ملی پوشان حاضر در اردو به مدت 10 روز در محل تمرینی و کلینیک مشاوره هیأت پزشکی از خدمات لازم بهره مند خواهند شد.

مژگان سعیدی مسوول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی در گفت و گویی با سایت هیأت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به لزوم کسب آمادگی روحی و روانی ورزشکاران و با هدف بهبود عملکرد و کارایی امروز سومین جلسه مشاوره روانشناسی با بررسی آیتم های پیش بینی شده در محل کلینیک هیأت برگزار می شود.


سعیدی از همکاری ورزشکاران ملی پوش و مربی تیم ملی برای بررسی وضعیت فعلی، انجام برنامه ریزی و آزمون های لازم و همچنین تعیین سرفصل های مورد نیاز تشکر کرد و افزود : روز گذشته در محل تمرینی با ورزشکاران در دو زمینه توجه و تمرکز و اعتماد به نفس به صورت کامل در قالب تئوری و عملی کار شده که خوشبختانه بازخورد مثبتی را نیز شاهد بودیم.


 وی ادامه داد : با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در راستای توسعه و گسترش خدمات آموزشی با هدف بهبود عملکرد و کارایی ورزشکاران ، دوره آموزشی روانشناسی ورزشی ویژه ورزشکاران ملی پوش و منتخب تیم های ورزشی استان به صورت جداگانه برگزار می شود.  


  در این جلسات ورزشکاران  با مباحث  اعتماد به نفس، تصویر سازی ذهنی، توجه و تمرکز، انگیزش و هیجان و خلاقیت زیر نظر مژگان سعیدی مدرس و مسوول کمیته روانشناسی و دیگر مدرسین آشنا خواهند شد.


گفتنی است از سوی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا اسامی 6 ملی پوش برای حضور موفق تیم ملی سپک تاکرا از جوانان این رشته در ایران برای حضور در اردوی آمادگی که از 23 مهرماه  تا 3 آبان ماه در کرمانشاه دعوت کرده است.


اسامی ملی پوشان دعوت شده به شرح زیر است:


1-امیر خانی (گیلان)


2- رامین رامندی (قزوین)


3-محمد صفایی ( کرمانشاه)


4- پدرام خداداد( کرمانشاه)


5-مهرداد جعفری(کرمانشاه)


6-حمید جعفری پور(فارس)


لازم به ذکر است این مسابقات با حضور 12 تیم برتر جهان در چهار مرحله برگزار می شود که تیم ملی سپک تاکرای ایران برای نخستین بار است که گام به این رقابتهای معتبر جهانی گذاشته است.مرحله سوم از تاریخ 8 تا 12 آبانماه سالجاری برگزار می شود اما زمان مرحله چهارم هنوز اعلام نشده است.دو مرحله قبلی به ترتیب در دهلی نو و بانکوک برگزار شد که تیم ملی ایران به ترتیب عناوین ششم و هفتم جهان را کسب کرد.