شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

دیدارجامعه ورزش و جوانان استان با نماينده ولي فقيه درگلستان

دکترآیت اللهی بهمراه جامعه ورزش وجوانان گلستان با حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش،جامعه ورزش و جوانان گلستان با نماينده ولي فقيه در استان ديدار نمود. در اين ديدار دکترعلی اصغرآیت اللهی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان،پاشا مدير كل ، معاونين و كاركنان اداره كل ورزش و جوانان، رؤسا ، نواب رؤسا و دبيران هيئتهاي ورزشي استان ، پيشكسوتان ،‌قهرمانان و... حضور داشتند.


حضرت آيت الله نور مفيدي در اين ديدار ضمن اشاره به اهميت ورزش در اسلام اظهار داشت: ورزش در نظر من ، امری معروف است و همانند فرائض ديگر بايد به آن توجه نمود ، نماينده ولي فقيه در استان در ادامه عنوان كرد: كه در دين مبين اسلام و در بيانات پيشوايان و بزرگان ما  تاكيد زياد  به سلامت روحي و جسمي و پرورش توام جسم و روح شده است و اين امر با ورزش به خوبي تحقق مي يابد وي اين چنين ادامه داد: كه ورزش نقش بسيار سازنده اي در ايجاد سلامت و شادابي در جامعه دارد، لذا بايد همه مسئولين دست به دست هم بدهند و در رشد وارتقاء ورزش به وي‍‍‍‍ژه ورزش همگاني تلاش كنند .


آیت ا.. نورمفیدی همچنین گفت: که با توجه به این که در گلستان استعداد و پتانسیل بالا در ورزش وجود دارد باید طوری برنامه بریزیم که این استعدا د ها کشف و پرورش یابد . 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.