شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت:

دیدار دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان با جامعه ورزش و جوانان استان

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دکترآیت اللهی، دکترناصری، مهندس عامری بهمراه جامعه ورزش وجوانان استان با دکتر صادقلو استاندار گلستان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، سه شنبه سی مهردکترآیت اللهی رئیس هیئت،دکترحمیده ناصری نائب رئیس بانوان ومهندس احسان عامری مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت پزشکی ورزشی استان بهمراه پاشا مدیر کل ، معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان ، روسا ، نواب روسا ، دبیران هیئتهای ورزشی با دکترحسن صادقلو استاندارگلستان دیدارکردند.


در این دیدارپاشا مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در خصوص فعالیتهای عمرانی ، فرهنگی و ورزشی اداره کل مطالبی را بیان نمود و اظهارداشت: اکنون به لحاظ زیر ساختها رشد چشمگیری داشته ایم و به لحاظ ورزشی جز استانهای برتر کشور می باشیم .


دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از این حضور از هیئتهای ورزشی به عنوان پشتوانه های ورزشی نام برد .


استاندار گلستان از ورزش به عنوان یک مقوله مهم اجتماعی نام برد و گفت : نگاه به ورزش در نظام نگاهی جزئی نیست بلکه نگاهی  رکنی و اساسی می باشد وی تاکید کردکه ورزش یک افق و چشم انداز زیبا و ارزشمند است و بایدتوجه داشته باشیم که رکن بودن ورزش در اجتماع در حد شعار نباشد بلکه به آن باید عمل کنیم .استاندار گلستان به تاثیر ورزش در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ... اشاره کرد و ابراز داشت باید نگاه به ورزش نگاهی علمی باشد.وی تاکید کرد که در مدیریت علمی جامعه، ورزش یک اصل و واقعیت می باشد.اما باید ابعاد مختلف ورزش را در نظر گرفت و به آن توجه کرد.زیرا آنهایی که ورزش را جزئی نگریسته و یا فقط عملی نگاه می کنند .آنها تمام ظرفیت ورزش را نشناخته اند.دکتر صادقلو خاطر نشان کرد در این راستا باید کمسیونهای مختلف تشکیل دهیم.


استاندار گلستان تاکید کرد: استانداری یک مقوله عام استانی و یک حوزه بسیار اساسی است که می‌تواند اتاق فکر ورزش شود.


وی متذکر شد: یکی از دلایل عدم موفقیت در جذب حامی مالی در استان گلستان این است که اقتصاد کلان در استان نداریم و ظرفیت این نوع باور کلان در بخشی از سرمایه‌دارهای ما وجود ندارد.


در پایان دکتر صادقلو ابراز امیدواری نمود که در آینده ای نزدیک با تعامل و همکاری شاهد رشد و ارتقاء هر چه بیشتر جامعه در عرصه های جهانی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.