شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

همت هیات پزشکی برای درمان یک قهرمان

درمان ورزشکار کرمانشاهی سیر رضایت بخشی دارد

رضا گلچین ورزشکار ارزنده کرمانشاهی و از قهرمانان رشته قایقرانی و شمشیربازی پس از جراحی تومور مغزی، با روند مثبت و بسیار امیدوار کننده ای در کلینیک فیزیوتراپی و توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه مراحل درمان او پیگیری می شود.

شایگان پور فیزیوتراپیست این ورزشکار در گفتگویی با سایت خبری هیأت پزشکی ورزشی ضمن اعلام رضایت از مراحل درمان به تشریح خدمات انجام شده پرداخت و اظهار داشت : در حال حاضر رضا گلچین همه روزه در کلینیک فیزیوتراپی هیأت حضور دارد و بر اساس مشاوره و هماهنگی انجام شده با پزشک معالج علاوه بر خدمات الکتروتراپی، تمرینات تعادلی و قدرتی نیز طراحی شده که خوشبختانه سبب افزایش روحیه این ورزشکارشده است.


کیهان شمسی مربی تیم ملی قایقرانی نیز با حضور چند روزه در کلینیک فیزیوتراپی ضمن عیادت از گلچین با هماهنگی فیزیوتراپیست در انجام حرکات ورزشی به این ورزشکار کمک نمود که یقیناٌ سبب تسریع در روند بهبودی خواهد شد.


بر این اساس سعیدی مسوول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی با دو مشاور روانشناس نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای به این ورزشکار و والدین در محل درمانگاه مرکزی و منزل اقدام نموده و با هماهنگی با پزشک ، فیزیوتراپیست و کارشناس تغذیه سایر امور درمانی نیز پیگیری می شود.


گفتنی است پس از معرفی این ورزشکار و براساس پیگیری رییس هیأت قایقرانی کلیه مراحل درمانی در هیأت پزشکی ورزشی در حال انجام است و جامعه پزشکی ورزشی کرمانشاه نیز برای این ورزشکار ارزنده از خداوند متعال دعای  سلامتی ، تندرستی و رهایی از بیماری را دارد.