چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

چاپ اخبار سایت هیأت پزشکی کرمانشاه در روزنامه IRAN NEWS

با توجه به تعامل سازنده و مثبت روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی با رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی به جامعه ورزش با توافق صورت گرفته اخبار منتخب سایت هیأت در روزنامه IRAN NEWS سرپرستی کرمانشاه به زبان انگلیسی چاپ می شود.

بنفشه رضایی سرپرست روزنامه ایران نیوز نمایندگی کرمانشاه در گفت و گویی با سایت هیأت پزشکی ورزشی ضمن تاکید بر لزوم همکاری جهت تسریع و سهولت در اطلاع رسانی به آحاد جامعه ورزش اظهار داشت : با لحاظ داشت موقعیت جغرافیایی کرمانشاه و لزوم توسعه وسایل ارتباط جمعی همزمان با گسترش زیرساخت های استان ، این امکان فراهم شد که سرپرستی روزنامه ایران نیوز اخذ و با چاپ هفتگی امکان بهره مندی کلیه غیر فارسی زبان مقیم و مهمان کشورهای همسایه و فعال در بخش اقتصادی و ورزشی کرمانشاه از اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و ادبی  میسر شود.


وی افزود : ظرفیت های بالای کلانشهر کرمانشاه و فقدان فعالیت روزنامه ای انگلیسی زبان در استان همسنگ با مظاهر پیشرفت و توسعه همه جانبه های سال های اخیر و همچنین با هدف انعکاس اخبار استان در سطح کیفی بالاتر این مهم فراهم شد که امید است با همکاری و تعامل سازنده هیأت پزشکی ورزشی شاهد گسترش اطلاع رسانی در حوزه های مختلف باشیم.


رضایی سطح کیفی و کمی سایت اطلاع رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی و هیأت های استانی را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و بیان داشت : با عنایت به اینکه این سایت مرجع اصلی اخبار حوزه سلامت در ورزش و مطالب علمی می باشد ، تلاش بر این است که حجم گسترده ای از مطالب به صورت هفتگی در روزنامه چاپ شود .


 گفتنی است این روزنامه در اولین روز انتشار تعدادی از اخبار و مطالب علمی سایت هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه را به زبان انگلیسی در صفحه SPORT  به چاپ رسانید.