شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

دکتر کاظمی خبر داد :

انعقاد تفاهم نامه آموزشی هیأت پزشکی کرمانشاه با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی

با توجه به لزوم همکاری متقابل و تعامل گسترده در راستای حمایت همه جانبه از طرح های پژوهشی دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، در جلسه ای مشترک با حضور دکتر منظمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی بر ضرورت حمایت همه جانبه از پایان نامه ها و مقالات مرتبط با حوزه پزشکی ورزشی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی در این نشست که با حضور سید احسان احسانی عضو شورای شهر کرمانشاه، دبیر هیأت پزشکی و اعضای کمیته آموزش و پژوهش برگزار شد ، دکتر کاظمی عضو هیأت رییسه فدراسیون پزشکی از سلامت به عنوان هدف مشترک نهادهای آموزشی و فدراسیون نام برد و اظهار داشت : سیستم پزشکی ورزشی کشور با توجه به رسالت تعیین شده در راستای توسعه سلامت، پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی و ارتقاء سطح آموزش آمادگی کامل را در جهت انجام هرگونه همکاری و تعامل دو سویه دارد.


رییس هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه از حضور دانشجویان و ارائه طرحهای پژوهشی مرتبط با حوزه سلامت ورزشکاران ابراز رضایت نمود و بیان داشت : این دانشجویان با معرفی معاونت آموزشی دانشکده می توانند از کلیه امکانات موجود در هیأت پزشکی بهره مند شوند.


در ادامه نشست دکتر منظمی ارتباطات مثبت و سازنده را عاملی مهم در ایجاد تعامل مناسب بین دانشگاه و نهاد متولی سلامت ورزش کشور ذکر کرد و افزود : با توجه فعالیتهای بسیار مفید سیستم پزشکی امکان همکاری کامل و در تمامی سطوح با این نهاد میسر است و بهره وری مناسب را در پی خواهد داشت.


وی به خدمات آموزشی مثبت فدراسیون پزشکی ورزشی اشاره داشت و افزود : امروزه بهره مندی از علم در ورزش و ارتقاء سطح دانش ورزشکاران و مربیان بازخورد مثبتی را ایجاد نموده و می توان به موفقیت اخیر ورزشکاران در عرضه های جهانی و بین المللی اشاره کرد.


لازم به ذکر است در پایان جلسه مقرر گردید ضمن انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه آموزش امکان حضور دانشجویان مقاطع ارشد و دکتر در کلینیک های درمانی و توانبخشی هیأت پزشکی فراهم شود.