شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

دکتر اردیبهشت اشاره کرد:

یکسان سازی امر نظارت بر اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز از یکسان سازی نظارت بر اماکن ورزشی با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد.

دکتر سیداشکان اردیبهشت که با سایت خبری هیات پزشکی استان سخن می گفت ضمن اعلام خبر فوق افزود : « به منظور ساماندهی و یکسان سازی امر نظارت بر اماکن ورزشی با هماهنگی و دقت نظر شخص مدیرکل جناب آقای مهندس جوانمردی ، تصمیم به راه اندازی کمیته ای جهت شروع نظارت گرفته شد که با توجه به سوابق هیات پزشکی ورزشی در این زمینه ، محوریت کار با این هیات انجام پذیرفت که در نخستین گام تشکیل دوره بازآموزی ناظران اماکن ورزشی را در دستور کار قرار دادیم که انشاا... پس از این دوره آموزشی کلیه ناظرین به صورت یکنواخت بر کلیه اماکن ورزشی نظارت خواهند داشت که به حول و قوه الهی آثار و تبعات مثبت آن در سال آتی نمود خواهد داشت. »


دکتر اردیبهشت در پایان از زحمات ، دقت نظر و راهنمایی های مدبرانه مهندس جوانمردی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همچنین جناب آقای مرشدی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان کرج تقدیر و تشکر کرد و این هماهنگی ها و همفکری ها را ، راهی برای ارتقاء سطح سلامت در اماکن ورزشی استان دانست.