دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

عنبری/آمار بیمه در حوزه بانوان را تا پایان سال افزایش خواهیم داد

جلسه هم اندیشی با دو نواب رئیس هیئتهای ورزشی(اسکیت و والیبال)

به گزارش سایت خبری هیات این جلسه به منظور آشنایی و تعامل هیات پزشکی با سایر هیات های ورزشی استان برگزارمی شود

این جلسه که با حضور لیلا عنبری مسئول امور بانوان ، مژگان داودپور مسئول کمیته خدمات درمانی، زهرا شیربیانی نائب رئیس هیئت پزشکی و رامین نائب رئیس هیئت والیبال و صالحی نائب رئیس هیئت اسکیت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که مقرر گردید کلیه هیئتها نسبت به آمار بیمه هیئت خود و باشگاههای فعال اقدام نمایند و با توجه به برگزاری مسابقا ایام الله فجر و مسابقات دانش آموزی با حضور بازرسین بیمه در مکان مسابقات صدور بیمه صورت پذیرد.


عنبری در ادامه افزود: ما تا پایان این ماه با اکثریت هیئتهای جلسه خصوصی خواهیم برگزار کرد و آمار بیمه در حوزه بانوان را تا پایان سال افزایش خواهیم داد.


داودپور مسئول کمیته خدمات درمانی با توجه به ارائه آمار بیمه باشگاهها به مسئولین گفت:  کلیه ورزشکاران دانش آموز  که در مسابقات شرکت می کنند با معرفی نامه از اداره کل و با هماهنگی مسئول امور بانوان بیمه با مبلغ 5000 تومان صادرمیگردد.


شیربیانی نائب رئیس هیئت ضمن تشکر از زحمات همکاران و خانم عنبری و نائب رئسی هیئتها گفت: اهرم اصلی ما جهت رشد آمار بیمه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان می باشد و همراهی با بازرسان اداره کل و نمایندگان هیئت پزشکی از باشگاهها از برنامه های نزدیک این هیئت می باشد و نتایج این جلسات را افزایش بیمه ورزشی در بانوان اعلام نمود. و در پایان خواستار تعامل بیشتر هیئتهای ورزشی با هیئت پزشکی شد و در مورد دوره های آموزشی خصوصی برای رشته ها برگزار نماید.